היי רובוט!

היי רובוט!

רובוטיקה היא נושא רב תחומי המשלב בתוכו הנדסת מכונות, הנדסת אלקטרוניקה והנדסת תוכנה. העוסקים ברובוטיקה מתנסים בתכנון בנייה ותכנות רובוטים אשר נעים בצורה עצמאית על פי מידע מחיישנים. על הרובוט להיות בעל יכולת תבונית ולאחר שהוגדרו הפעולות שעל הרובוט לבצע ויגידו לו היי רובוט! הוא יגיב ויבצע אותן בעצמו. חוג רובוטיקה מקנה ידע תיאורטי ומעשי בבקרת רובוטים אוטונומיים תוך התמקדות בנושאי מכניקה, מדעי המחשב, פיסיקה ועוד.

 

כשהילד שלכם יגיד לרובוט שהוא בנה: היי רובוט! תדעו שהוא רכש ידע בתכנון ובנית תכנות ומערכות טכנולוגיות מבוקרות מחשב. תדעו שהוא רכש את היכולת למצוא פתרון לבעיות תוך כדי שימוש בכלים מתקדמים ובחשיבה לוגית יצירתית. כשהוא יגיד לרובוט שלו היי רובוט! תדעו שהוא למד לעבוד בצוות. חוג רובוטיקה הוא הכנה לעולם העבודה המודרני. החוג משמש מנוף לקידום ידע טכנולוגי, יכולת חשיבה מסדר גבוה ופיתוח מיומנויות בפתרון בעיות. הוא מעשיר את הידע בתחומים שאינם נלמדים בבית הספר ומעורר את הסקרנות האינטלקטואלית של הילדים. חשיפת הילדים לעולם הרובוטיקה משמשת כשער לעולם המדע לפיתוח יצירתיות אישית וחשיבה מקורית בתחומי המדע והטכנולוגיה השונים.

 

המהירות בה מתקדם העולם היא מסחררת, לא גמרת להגיד: היי רובוט! וכבר יש פיתוח חדש או המצאה חדשה. האופן בו העולם משלב טכנולוגיה חדשה הולך ומתעצם. תחומי מקצוע שונים נעלמים או משנים צורה. חדשים נולדים כל יום באמצעות חשיבה טכנולוגית. כדי לקחת חלק בקצב העולם המשתנה, הילדים  שלנו צרכים לרכוש ידע ומיומנות טכנולוגים. בחוג רובוטיקה הילדים מקבלים את הכלים שיכשירו אותם לקצב החיים בעולם המודרני. הם ירחיבו את תחום החשיבה היצירתית, ילמדו על נושאים מדיסציפלינות שונות וכיצד לגשר בניהם. הילדים ייבנו מודלים של רובוטיים שונים. חווית הלימוד תגרום להם להעלאת המוטיבציה וההנעה לבחור בלימוד מדע וטכנולוגיה.

 

בעולמנו יותר ויותר מכשירים ותפקידים עוברים תהליך של אוטומציה. פתאום זה נעשה כל כך טבעי לדבר אל המכשירים ואל המכונות הנמצאים סביבנו. הם הפכו לחברים, במידה מסוימת לאנושיים ולהגיד להם: היי רובוט!  ובוקר טוב או ערב טוב רובוט, זה נשמע טבעי בהחלט. אז בעולם שכזה קל מאוד להבין שאחד התחומים החשובים ביותר בימינו ואולי החשוב ביותר במבט לעתיד הוא תחום הרובוטיקה. אם ילדינו בעלי כישורים טכניים או בעלי דמיון, אוהבים מדע, יזמים או סתם חולמים בגדול חוג רובוטיקה זה המקום עבורם. במסגרת החוג הילדים לומדים מדעים, חשמל, אלקטרוניקה פיזיקה הנדסה ועוד. הם משתמשים ברכיבים טכנולוגיים מתקדמים ובונים רובוטים. זהו חוג הנותן לילד תחושת מסוגלות אמתית. להגיד היי רובוט!  למכונה שהילד יצר והיא נענית  ונשמעת לו, זה לברוא עולם שלם.

 


Notice: Undefined variable: sorting in /var/www/vhosts/hoogim.co.il/httpdocs/classes/article.php on line 17

מידע נוסף: